з 08:00 до 21:00
Новость
Volkswagen розробляє новий двигун без ременя: менше обслуговування, більше надійності (ua)

Volkswagen розробляє новий двигун без ременя: менше обслуговування, більше надійності
Компанія Volkswagen працює над інноваційним двигуном, який може значно знизити витрати на технічне обслуговування. Замість традиційного зубчастого ременя або ланцюга новий двигун Volkswagen використовуватиме систему прямих шестерень для приводу розподільних валів і клапанів. Така конструкція підвищує надійність і дозволяє збільшити інтервали між обслуговуваннями.
На цей момент не підтверджено, чи це буде бензиновий чи дизельний двигун, і скільки циліндрів він матиме. Однак патентні зображення Volkswagen, які з'явилися в мережі, свідчать про можливе повернення до двох клапанів на циліндр замість традиційних чотирьох.
Ще одне інноваційне рішення — повна відмова від ременів для приводу допоміжних агрегатів. Водяний насос, масляний насос, компресор кондиціонера та гідропідсилювач керма працюватимуть без ременя, що ще більше зменшує потребу у сервісному обслуговуванні.
Хоча передача обертання через прямі шестерні може бути трохи гучнішою, вона, ймовірно, призначена для використання у гібридних силових установках Volkswagen, де основне навантаження нестиме електродвигун. Це схоже на японську систему e-Power, у якій ДВЗ виконує роль генератора для заряджання батареї.
Нагадаємо, що Volkswagen вже використовував прямозубу передачу раніше — у п’ятициліндровому дизельному двигуні 2.5 TDI для першого покоління Volkswagen Touareg.
(ua)

Range Rover готовит семиместную версию Evoque

Mazda знімає з виробництва Mazda 2, CX-3, 6 і MX-30 — на підході електричні заміни (ua)

Купуй MANN-FILTER — отримуй гарантований подарунок Акція діє з 01.04 по 30.04 (ua)